Majitel a provozovatel: Obec Jablůnka, 756 23 Jablůnka 365, IČ: 00303852, starosta obce Bc. Petr Brinček
Osoba zodpovědná za provoz: Krátký Emil, tel. 571452210
Mail obce: podatelna@jablunka.cz
Podmínky a pravidla rezervačního systému
Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu či permanentky.
O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.
Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému. Pokud tak nebudou nastaveny speciální lekce / rezervace.
Prostory Sokolovny jsou monitorovány kamerovým systémem za účelem ochrany majetku a bezpečnosti osob. Vstupem do objektu s tímto osobním souhlasím monitorováním v souladu s platnými právními předpisy o ochraně údajů.
Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.
Vstup osob mladších 18 let
Při registraci je nutné uvést správné datum narození.
Děti do 15 let mohou vstupovat do provozovny pouze v doprovodu zákonného zástupce nebo dospělé osoby, která za dítě zodpovídá.
Osoby ve věku 15–18 let mohou vstupovat do provozovny samy pouze se souhlasem zákonného zástupce, který musí být písemně potvrzen a odevzdán na podatelně obecního úřadu v Jablůnce před prvním cvičením. Stáhnout tento formulář můžete ZDE.
Při uvedení nesprávných registračních údajů, nebo porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit.
Postup registrace
Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email. Je třeba se přihlásit na svůj email a obratem email potvrdit kliknutím na přijatý odkaz. Tímto je registrace ukončena.
Podmínky rezervace
Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci lze rezervovat 1 místo.
V případech, kdy nemáte možnost provést rezervaci online, je možné o rezervaci požádat telefonicky.
Postup rezervace
- přihlaste se do rezervačního systému
- v kalendáři si vyberte aktivitu
- zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
- okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
- v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
- v mimořádných případech lze rezervaci provést po dohodě na obecním úřadě.
- pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.
Podmínky zrušení rezervace a penalizace
Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Většina lekcí má svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (může vrátit část kreditu / vstupu, dle nastavení systému). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci)
Postup zrušení rezervace
- přihlaste se do rezervačního systému
- nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
- okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
- v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
- ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.
Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí přes stránky rezervačního systému pomocí platební brány GoPay. Minimální částka pro dobití kreditu je 500,- Kč.
Jednotlivý vstup lze zaplatit přes platební bránu gopay nebo úhradou na účet.
Platnost kreditu od dobití je 12 měsíců. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 500,- Kč